вівторок, 7 серпня 2018 р.

"Моє літо 2018"
Настя Троценко
    В липні я їздила на Чорне море  в село Залізний Порт. Там я активно відпочивала:  багато плавала,  пірнала і засмагала.
    Вперше в житті я каталась на атракціоні «оглядове або чортове колесо». Чудовий вид навколишньої місцевості з висоти пташиного польоту. Це вражає і зачаровує своєю красою.  Також два рази я відвідала атракціон «віртуальна реальність».  У віртуальному світі я зустрілась із різними динозаврами та прокаталась на американських гірках.  Я отримала незабутні враження та море позитивних емоцій.
    В день  свого народження  мене чекав чудовий сюрприз, мені подарували квиток до аквапарку. З великим задоволенням я спускалась з гірок та різних водних атракціонів. Мені було дуже весело і хотілось спускатися і купатися. Я дуже раділа і цю поїздку запам’ятаю  назавжди.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар