Шановні мої третьокласники!
Давайте, під час вимушених канікул, проводити час цікаво та змістовно!
Рекомендую завдання для самостійного опрацювання.
Математика
САМОСТІЙНА РОБОТА 1
1. У бідоні було 34 л молока. Двом покупцям продали по 6 л молока. Скільки літрів молока залишилося в бідоні?
2. Борошно розсипали у два мішки порівну. Коли з першого мішка витратили 37 кг борошна, у ньому залишилося 13 кг. Скільки кілограмів борошна було спочатку у двох мішках?
3. Довжина першого відрізка 18 см, другий відрізок на 6 см коротший від першого, а третій —- на 3 см коротший від другого. На-кресли третій відрізок.
4. Перше число 42, друге — 37, а третє — на 9 менше, ніж друге. Знайди суму першого і третього чисел.
САМОСТІЙНА РОБОТА 2
1.У бочці було 20 відер води. Для поливання помідорів уранці взяли 7 відер води, а ввечері — 6 відер. Скільки відер води залишилося в бочці?
2. Сума трьох чисел 83. Перше число 27, друге — 35. Знайди третє число.
3. У двох мішках було 84 кг цибулі, Коли з першого мішка витратили ЗО кг цибулі, у ньому залишилося 17 кг. Скільки кілограмів цибулі було у другому мішку?
4.У покупця було 5 купюр по 2 грн. Він купив книжку за 7 гри. Скільки грошей залишилося у покупця?
САМОСТІЙНА РОБОТА 3
1. Запиши число 43 у вигляді суми розрядних доданків.
2. Запиши всі двоцифрові числа, які можна утворити з цифр 3, 5 і 7.
3. Розв’яжи приклади:
64 – 17
81 -(23 + 49)
70 – 3 57 + 6
29 + 64
88 – (51 – 33)
40 – 21 99 – 32
4. Розв’яжи письмово:
67 + 25,
73 – 16,
90 – 19.
5. Знайди значення виразу 70 – (45 – а), якщо 5=16.
6. Розв’яжи рівняння: х – 54 = 70, 6 + х = 94.
7. Знайди периметр трикутника.
Українська мова
- Складіть два речення, в яких слово добрий вжите у прямому, а потім у переносному значенні.
- Запишіть слова за алфавітом, поставте наголос.
Джерельце, випадок, усмішка, разом, шофер, помилка, одинадцять, загадка, горицвіт, соломинка, черговий, течія, донька, судно,
джинсовий, обруч.
- Встав пропущені орфограми, запиши в алфавітному порядку:
З..рно,
кр..латий, шв..денько, кл..новий, зам..рзає, пл...ве, св..стіти,
ч..рвоний, ч..стенький, в..чірній, д..рев’яний, щ..бетати,
ш..рокий, заст...ляє, м..жа, в..рхівка, гр...чаний, гл..бокий,
т..пленько, в..ликий.
- За допомогою алфавиту розшифруй запис:
17, 11 3,11,3,28,1,8,17,19
21,12,6,18,24
- Перестав букви так, щоб вийшло нове слово:
Осел, лісок, кіт, марка, кури, тіло, банка, нора, смола, качай.
Із двома новоутвореними словами склади речення.
Із двома новоутвореними словами склади речення.
- Запиши у дві колонки слова :
1) слова з наголосом на другому складі;
2) слова з наголосом на першому складі.
Письменник, голуб, рибалка, адреса, осінь, цибуля, двері, учень, ялинка, єдність.
Із перших літер кожного слова склади частину народного прислів’я. Допиши його.
_________ ________ , а ______ ______.
- Спиши. Встав пропущені букви. Добери заголовок.
Який урочистий сто...ть ліс в осінн...му вбра...і. Дрімают... д...рева під лагідним теплим промінням. Клен ніжно
ш...поче жовтим листям. (У) пишні шати вбралися вел...тні дуби
- Запиши свою домашню адресу, а потім прізвище, ім’я, по батькові матері або батька
- Заміни прикметники у поданих словосполученнях протилежними за значеннями.
Сонячний день – . . . день, легка задача – . . . задача, ледачий хлопчик – . . . хлопчик, веселий
танок – . . . танок, холодний ранок – . . . ранок, зоряна ніч – . . . ніч.
- Випиши слова, у яких:
а) звуків і букв однаково;
б) звуків менше, ніж букв;
в) звуків більше, ніж букв.
Радіо, праця, рідня, дзюркіт, авіалінія, алюміній, дощ, жолудь, емальований, цятка, об’їзд, сім’я, розбуджений,
електродзвоник, троє, ячмінь, льон, ідея, обсаджувати
- З поданих слів склади речення-прислів’я, запиши їх.
1.Сонце, та, узимку, гріє, світить, не.
2. Мороз, блищить, тріщить, а, сонце.
3. Літо, що, зима, припасло, спитає.
- Закінчи прислів’я.
Шабля ранить голову, а слово … .
Життя прожити – … .
Зробив діло – … .
Літературне читання
*
Будеш з книгою дружити – буде легше в світі жити.
*
Будеш книги читати, будеш все знати.
*
Весела книжка – твоя радість.
*
Де розумом не дійду, то в книжці знайду.
*
День без книги, що обід без хліба.
*
Дім без книги – день без сонця.
Будеш книги читати, будеш все знати.
*
Весела книжка – твоя радість.
*
Де розумом не дійду, то в книжці знайду.
*
День без книги, що обід без хліба.
*
Дім без книги – день без сонця.
То ж читайте, любі мої!!!
Хто багато читає, той багато знає З ручаїв – ріки, з книжок –
знання. Хліб наснажує тіло, книга – розум. Розум без книги, що птах без
крил. З книгою подружишся, розуму наберешся. Без хліба легше
прожити, а ніж без книги. Дім без книги – день без сонця. З книгою
жити – з добром дружити. Кому книга — розвага, а кому — навчання. У
Землі супутник – Місяць, у людини – книга. День без книги,
що обід без хліба.
Джерело: http://dovidka.biz.ua/prisliv-ya-pro-knigi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Хто багато читає, той багато знає З ручаїв – ріки, з книжок –
знання. Хліб наснажує тіло, книга – розум. Розум без книги, що птах без
крил. З книгою подружишся, розуму наберешся. Без хліба легше
прожити, а ніж без книги. Дім без книги – день без сонця. З книгою
жити – з добром дружити. Кому книга — розвага, а кому — навчання. У
Землі супутник – Місяць, у людини – книга. День без книги,
що обід без хліба.
Джерело: http://dovidka.biz.ua/prisliv-ya-pro-knigi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Хто багато читає, той багато знає З ручаїв – ріки, з книжок –
знання. Хліб наснажує тіло, книга – розум. Розум без книги, що птах без
крил. З книгою подружишся, розуму наберешся. Без хліба легше
прожити, а ніж без книги. Дім без книги – день без сонця. З книгою
жити – з добром дружити. Кому книга — розвага, а кому — навчання. У
Землі супутник – Місяць, у людини – книга. День без книги,
що обід без хліба.
Джерело: http://dovidka.biz.ua/prisliv-ya-pro-knigi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар